בננות בינלאומיות: נטע אלחמיסטר ונועה בני בינלאומיות. אלעד אדמוני

בננות בינלאומיות: נטע אלחמיסטר ונועה בני בינלאומיות

לראשונה, מעצבים ויזמים ישראליים נכנסים לתוך שורת המותגים הבינלאומיים של ג'יימס ריצרדסון. הראשונות להכינס לפרוייקט הן נטע אלחמיסטר ונועה בני בעלות המותג bananhot

עוד במדור הסטייל של פרוגי:

לראשונה ג'יימס ריצרדסון בוחרת להשקיע בישראליים צעירים ומוכשרים בתחילת דרכם המקצועית על ידי מתן במה וחשיפה בקנה מידה בינלאומי. הראשונות להיכנס הן נטע אלחמיסטר ונועה בני בעלות מותג בגדי הים bananhot. בגדי הים ימכרו בחנויות ג'יימס ריצרדסון ובמתחם האופנה בדיוטי פרי של ג'יימס ריצרדסון המתמקד בשיווק מותגים מובילים בילאומיים כמו בוס, ארמני, דיזל, טומי הילפיגר ועוד.

© אלעד אדמוני

אנדרו דנוס מבעלי ג'יימס ריצרדסון דיוטי פרי מוסר כי לפני 30 שנה, סביו הגיע לארץ במטרה להשקיע בישראל, והיום שילוב ישראלים צעירים כחלק משורת המותגים של ג'יימס ריצרדסון זוהי דרך נפלאה עבורו להמשיך את המסורת ולהעמיק את התמיכה בתעשייה הישראלית. לגיימס ריצרדסון יש היסטוריה של הצגת מותגים חדשים לקהל הישראלי ובניית מותגים בינלאומיים בישראל וראינו לנכון לקחת את היכולות האלו ובאמצעותן, לתת  קשר קפיצה והזדמנות ליזמים צעירים בתחילת דרכם. הבמה והחשיפה שינתנו להם במסגרת הפרוייקט יאפשרו להם לגדול ולקחת את העסק שלהם צעד ענק קדימה. בחודשים הקרובים ג'יימס ריצרדסון ימשיכו לתת במה ליזמים ישראלים בתחומים השונים באמצעות שתופי פעולה נוספים בהם יוכלו להשתמש בדיוטי פרי כבמה פורצת דרך.

© איציק בירן

מנועה בני  ונטע אלחמיסטר נמסר כי זה כבוד ענק בשבילן לשתף פעולה עם ג'יימס ריצרדסון ולהיות הראשונות שפותחות את הפרוייקט המשותף ב- JR\FASHION ולעמוד בשורה אחת עם מותגים בינלאומיים כמו ג'ורג'יו ארמני, BOSS, טומי הילפיגר ועוד רבים אחרים.

© איציק בירן
© איציק בירן