
פארל וויליאמס נבחר להוביל קמפיין חדש של שאנל
בית האופנה הצרפתי "שאנל" בחר להשקת הקמפיין של התיק הנשי החדש שלו בפרזנטור פחות שגרתי מבדרך כלל. מה המסר מאחורי זה ומה לפארל וויליאמס היה לומר בעניין?
עברו כבר 6 שנים מאז הפעם האחרונה שבית האופנה הצרפתי "שאנל" הכריז על תיק חדש. אך בדצמבר האחרון, המעצב הראשי קארל לגרפלד השיק את התיק החדש "גבריאל" הקרוי על שם גבריאל 'קוקו' שאנל המנוחה, מייסדת בית האופנה.
עוד בערוץ האופנה של פרוגי:
- טרנד השבוע: הצבע זהב הולך לכבוש אותנו ובגדול
- חלומות מתוקים: כך תכינו כריות סופר חמודות
- שחקו: האם תצליחו לזהות את הלוק הלבן של הכוכבים?
כשאתם חושבים מי יוביל את הקמפיין של התיק הנשי המדובר, אתם כנראה תדמיינו אישה, אך להשקת הקמפיין, לגרפלד החליט לתת אווירת יוניסקס, כיאה לבית האופנה הפמיניסטי ובחר את המוזיקאי והדוגמן המצליח פארל וויליאמס, אשר מוביל את הקמפיין המדובר ולצידו מככבות הדוגמניות קארה דלווין, קריסטן סטיוארט וקרולין דה מגרה.

"חוקים נועדו כדי שישברו אותם, וכל אחד חייב ללכת עם מה שנראה עליו טוב" סיפר וויליאמס, שידוע כפמיניסט מובהק, בריאיון למגזין "ELLE". עוד הוסיף ואמר: "לפעמים זה לא מה שאנשים אחרים חושבים, אבל אתה תבין שזה מה שהלב אומר לך שנכון לעשות."
כאשר נשאלה הסטייליסטית האמריקאית רייצ'ל זו על הקמפיין ועל מוטיב היוניסקס היא אמרה כי לדעתה כולנו שווים. עוד הוסיפה: "כלומר, גברים לובשים חליפות ונשים גם. נשים סוחבות תיקים וגברים גם. כולנו עונדים תכשיטים. אני חושבת שכמעט כל דבר יכול להיות יוניסקס בשלב הזה. שמות, תיקים, תכשיטים... למה לא?"
התיק החדש, הוא תיק צד העשוי עור, בעל רצועות ברזל מתכווננות. אומנם מחירו עומד על כמעט 13 אלף שקלים, אך כבר ניתן לראות את הפאשניסטיות המפורסמות חורשות עליו.

|