סוכר גבוה: מוסקינו וקנדי קראש בקולקצייה משותפת. צילום מסך מאינסטגרם, moschino

סוכר גבוה: מוסקינו וקנדי קראש בקולקצייה משותפת

בין המסיבות וההופעות הגדולות של פסטיבל קואצ'לה, יצא בית האופנה "מוסקינו" בהכרזה מפתיעה על שיתוף פעולה חדש במסגרתו תעוצב קולקציית קפסולה שכולה "קנדי קראש"

מי לא שמע על קנדי קראש סאגה? מאז יציאתו ב-2012 התפרסם משחק התאמת הצבעים בכל העולם והפך לאחד הפופולריים ביותר. אבל את הגרסה האחרונה של קנדי קראש לא תוכלו להוריד מחנות האפליקציות. לכבוד חמש שנים למשחק, החליטו בחברה על חגיגות בצורה מיוחדת ולא שגרתית בכלל - כך הכריזו בסוף השבוע האחרון במסגרת מסיבה מיוחדת שנערכה בפסטיבל המוזיקה קואצ'לה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

 

A post shared by Moschino (@moschino) on

"קינג", החברה שבבעלותה המשחק, החליטה לשתף פעולה עם המעצב הידוע ג'רמי סקוט, המנהל האומנותי של בית האופנה "מוסקינו", הידוע בשיתופי הפעולה המפתיעים שלו. כך לדוגמא הוא שיתף בעבר פעולה עם קוקה קולה, הלוני טונס ומקדונלד'ס. שני הגופים חברו ליצירת קולקציית קפסולה משותפת הכוללת בגדי ים לנשים ולגברים, תיק גב ומגן לסמארטפונים. כל אחד מהפריטים מעוטר בהדפס צבעוני של הסוכריות מקנדי קראש, והכיתוב Moschino (מוסקינו) בכתב הצהוב האייקוני של המשחק והיא תהייה זמינה לרכישה באתר הרשמי של מוסקינו.

"כמישהו שמאוד מושפע מתרבות הפופ והרשתות החברתיות, זה היה רק עניין של זמן עד שאתעסק ואצור משהו מהסמלים האייקונים של קנדי קראש", אמר סקוט והוסיף: "אם יש משהו שאני אוהב יותר מלשחק את המשחק, זה ללבוש אותו!" יונה אינגלוף, מעצב המשחק, אמר בריאיון למגזין האופנה הידוע ווג: "זו הפעם הראשונה שאנחנו משתפים פעולה עם בית אופנה גבוהה, אך זה הרגיש כמו צעד טבעי בשבילנו".

 

A post shared by Moschino (@moschino) on