.jpg)
©
צילום: עידו לביא
יוצאת מהרשת: אשלי וקסמן בקשי בקמפיין ראשון
הביוטרית המצליחה יוצאת מגבולות הרשת וקוטפת קמפיין ראשון במסגרתו היא תהפוך ליוטיוברית הראשונה בישראל שתהפוך לפרזנטורית של מותג
עשו סאב
אחרי שהפכה לאחת היוטיובריות הבולטות בישראל, זכתה לחיקוי בארץ נהדרת, הנחתה את תוכנית בערוץ הילדים והשיקה אפליקציה משלה, אשלי וקסמן בקשי לא עוצרת ומקבלת קמפיין ראשון.
עוד בערוץ האופנה של פרוגי:
- הקרב הגדול של עומר דרור וגורי אלפי
- אקססורי לאקססוריז: קנדל וקיילי משיקות צ'ארמים לתיקים
- באד גירל: המכנסיים האופנתיים שחוזרים ובגדול
הקמפיין הנוכחי הופך את וקסמן בקשי ליוטיוברית הנשית הראשונה בישראל (אחרי שגיא ברייטנר) שנבחרה לשמש כפנים של חברה מסויימת, כאשר כוכבת הרשת חוברת למותג הטיפוח הצרפתי "ל'אוקסיטן" בשיתוף פעולה מיוחד בו היא תקדם מוצרים, קולקציות חדשות והטבות ומבצעים שמתאימים לקהל הצופות שלה.

מהיום גם פרזטורית © עידו לביא
"אני נרגשת משיתוף הפעולה עם רשת בינלאומית כמו ל'אוקסיטן", אמרה וקסמן בקשי, "אני בטוחה ששיתוף הפעולה עם מותג המייצג ערכים התואמים את הערכים שלי ואת פעילותי: איכות, מובילות וחדשנות, יהיה שיתוף פעולה מרתק".
|