
מטורף: לא תאמינו כמה סלינה גומז תקבל עבור הקמפיין החדש שלה
הסופרסטארית מצטרפת לשורותיה של ענקית הספורט "פומה" בקמפיין חדש, עבורו היא תקבל צ'ק שמן במיוחד
סלינה גומז לא נותנת להשתלת הכליה לעצור אותה, והיא ממשיכה לכבוש פסגות אופנתיות. אחרי שהשיקה קולקציית התיקים חדשה במהלך שבוע האופנה בניו-יורק, כעת נודע כי השחקנית קוטפת קמפיין אופנתי חדש שמכניס אותה לחבורה אופנתית במיוחד.
עוד בערוץ האופנה של פרוגי:
- הלוקים מטקס האמי: מי פישלה ולמי באמת הגיע פרס?
- הצילום הראשון: כך נראו מלכות היופי בשער הבכורה שלהן
- אינסטה פאשן: נועה פורז שומרת על הסטייל הייחודי שלה
אמש (ב') הוכרז רשמית כי הכוכבת חוברת למותג הספורט פומה והיא תשמש כפרנזטורית של החברה ובכך היא מצטרפת לריהאנה, שמשמשת כמנהלת הקרייאטיבית של המותג, קיילי ג'נר, ובן זוגה דה וויקנד. גומז חתמה עם המותג לקמפיין חוזה ארוך טווח שבמסגרתו היא אף תהיה שותפה לעיצוב. על כל העסק הזה תקבל גומז סכום אסטרונומי של כ-30 מיליון דולר. כסף קטן.
לרגל ההכרזה על הקמפיין החדש התראיינה הזמרת למגזין האופנה "ווג" שם היא חלקה כמה דברים מעניינים, כמו העבודה שהיא מוסיפה שרשראות קטנות לגרביים שלי "כי זה מוסיף קצת קסם, קצת נצנוץ" לדבריה. עוד סיפרה גומז על זוג נעלי הסניקרס הראשונות שלה: "אני חושבת שרציתי את הנעליים עם הגלגלים בהתחלה, זוכרים את זה? זה מה שרציתי יותר מהכל. זה לא הסתדר לי כל כך טוב, אני לא יודעת מה עשיתי. אני חושבת שלבשתי אותן פעם אחת, אני אפילו לא צוחקת".
|