
המלווים, המתעקשים ועוד: הרגע הזה בריאליטי מוזיקלי
אלו שמתעקשים, המלווים שגונבים את ההצגה והראשונים שתמיד יעברו. מכירים את הרגעים האלו שחוזרים על עצמם בתכניות ריאליטי מוזיקליות?
כשצופים בתכניות ריאליטי מוזיקליות אי אפשר שלא להבחין בכמה דפוסי רגעים שחוזרים על עצמם בכל פעם מחדש. אז לטובת תחושת ה-"יו, נכון זה לגמרי קורה!" החלטנו לרכז אותם יחד!
עוד בערוץ הבידור של פרוגי:
- נועה קירל תשפוט בתכנית ריאליטי חדשה
- בלעדי לפרוגי: כוכבת פיץ' פרפקט בראיון מיוחד
- מרגש: טיילור סוויפט רוכשת בית למעריצה
האודישן הראשון
אולי לא שמתם לב, אבל ב-99% מפרקי האודישנים, המתמודד הראשון שיפתח כל פרק עובר את האודישן.

המלווה
יש לא מעט פעמים שדווקא הכוכבים האמיתיים הם לא המתחרים עצמם, אלא אלו שמלווים אותם והם לגמרי גונבים את ההצגה. זה יכול להיות הבן של, האח, בני הזוג או הסבתא.

המבטיחים
בניגוד לאלו שלא סיימו את האודישן בהצלחה, יש את אלו שעוברים ומפזרים הבטחה שגם היא קלישאתית: "לא אאכזב אותך!". הסיבה: היה שופט שהתלבט אם להעביר אך בכל זאת העביר. האמת? אכזבתם!
האנטי מיינסטרים
בכל עונה נתקל בכמה מתמודדים שהם "נגד מוסד הריאליטי" אך איכשהו מצאו את עצמם שם והם לגמרי מתנהגים כאילו הם לא מתלהבים מזה והם באו רק להוסיף ערך מוסף לתכנית. כן, בסדר.
מקורי? מדבק!
מתמודדי הריאליטי של הדור החדש ניחנו גם בכשרון כתיבה משלהם והם מעדיפים לבצע שיר מקורי. אולי לא תמיד זה יהיה "וואו" (אם כי יש כמה יוצאי דופן), אך הם לגמרי יהיו מדבקים ולא נוכל להוציא אתם מהראש. הצילו!
המקפלים
תגובות נלהבות ומוגזמות של שופטים לכל אודישן זה נהיה קצת מאוס, אבל מה שהכי מאוס זה שכשיש אודישן שהוא באמת מעולה ואז אחד השופטים חייב לזרוק את המשפט: "אפשר לקפל את העונה, מצאנו את הזוכה". די!

השופכים
נכון שבריאליטי מתעסקים לא מעט בסיפור החיים קורע הלב, אבל יש גם מתמודדים שמנצלים את זה מהרגע הראשון על הבמה. אם ברוב האודישנים ההפקה תדאג שהסיפור יוצג על הבמה על ידי שאלות המנחים או השופטים, יש כמה יוצאי דופן שעוד לא שאלו אותם: "איך קוראים לכם?" והם כבר ישפכו משהו בסגנון: שמי יואב, אני יתום, לאבא שלי עקרו את עין שמאל אחרי שהוא רב עם דודה שלי על הירושה המשפחתית ואחרי שסבא נהרג מכרית פלוצים". טלנובלות זה פאסה.
המתעקשים
המתמודדים מבינים בסוף האודישן שזה הולך לכיוון לא טוב והם חייבים להפעיל את השכנוע. הבעיה: שזה תמיד נגמר במשפט הקלאסי והקלישאתי - "עוד לא ראיתם כלום, יש לי הרבה מה לתת בהמשך". גם לנו.

המיותרים
פרקי אודישנים תמיד ינסו לרתק ולבדר אותנו כמה שאפשר, ולכן בשלבים האלו משלבים גם אנשים שאין בהם טיפת כשרון שירה - עד כדי כך שזה מגוחך שהם בכלל באו. אולי זה מצחיק ומבדר, אבל זה די נמאס מהעובדה שההפקה סתם שורפת לנו זמן מהחיים לטובת אודישן חסרי טעם. חבל, יכולתם לשים אחד שבאמת יודע לשיר.
המתרצים
פקשושים קטנים, פקשושים גדולים או סתם חוסר בטחון על הביצוע. ברוב הפעמים התירוץ הרשמי יהיה: "אני מתרגש" / "זה בסדר הוא מתרגש". בתכלס? כל מי שמגיע שמתרגש, אז בואו נתקדם!

המאוכזבים
כבר עסקנו בכאלו שלא עברו אודישנים, בדרך כלל למרות הבכי והכאב הם יבינו בסופו של דבר, אבל אז אנחנו פוגשים שוב את המלווים שלהם לאודישן והם לא מפסיקים לשפוך "מחמאות" על דעת השופטים: "הם לא מבינים כלום", "הם מקנאים", "מי הם בכלל?!", "אתה שרת מעולה, כנראה הם עייפים". אולי כדאי לעשות אודישן כדי לבחור את מי שילווה אותך לאודישן?
.gif)
|