מלכת האיפור החדשה: ריהאנה בדרך לעקוף את קיילי ג'נר. צילום מסך מאינסטגרם @badgalriri, צילום מסך מאינסטגרם

מלכת האיפור החדשה: ריהאנה בדרך לעקוף את קיילי ג'נר

בשנים האחרונות מותג האיפור של קיילי ג'נר היה אחד ממותגי האיפור המשגשגים על הפלנטה, ואף בשנה שעברה הוכרז כי הוא בדרך למכירות של מילארד דולר. אלא ש"פנטי ביוטי" חברת האיפור של ריהאנה שהושקה לפני חודשים ספורים וזכתה להצלחה מסחררת, נמצאת על המסלול לעקוף את המותג של ג'נר. כל הפרטים

מאז שריהאנה השיקה את קו האיפור שלה בחודש ספטמבר האחרון, היא הפכה לשם הרותח בתחום הביוטי. הגיוון במוצרים שנותן מענה לכל צבע עור הפך את קו האיפור לאחד המצליחים בתחומו תוך חודשים ספורים והוא אף הוכרז כאחת מהמצאות השנה של 2017. בזמן שרירי הפכה להוליוודית האהובה בתחום הביוטי עומדת בצד קיילי ג'נר, שמותג האיפור שלה "קיילי קוסטמיקס" הוא אחד המצליחים של השנים האחרונות ולפי הפרסומים האחרונים, נראה כי יש לה סיבה לא רעה לדאגה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

נתונים של חברת המחקר "Slice Intelligence" מגלים כי המכירות של "פנטי ביוטי" בחודש הראשון היו גדולות פי חמישה מהמכירות של "קיילי קוסטמיקס". בחודש השני, המכירות של חברת האיפור של ריהאנה היו גדולות 34 אחוזים ממותג האיפור של ג'נר.  

אמנם "קיילי קוסמטיקס" הגיעה למכירות של 420 מיליון דולר תוך 18 חודשים (הישג שלמותגי אופנה יוקרתיים לקח שנים להגיע אליו), אך מוצרי "פנטי ביוטי" נמכרים גם אונליין וגם ברשת חנויות קוסמטיקה ברחבי העולם, כך שהמוצרים יותר נגישים לצרכנים לקנייה, אם הם לא היו עד עכשיו.

בתחרות צמודה. קיילי וריהאנה © Gettyimages

אם זה לא הספיק, עוד חושפים הנתונים שפורסמו כי הקונים של חברת האיפור של הזמרת מבזבזים יותר על מוצרי ביוטי, בסכום שמגיע ל-471 דולר בשנה, בעוד הקונים של מותג האיפור של ג'נר מבזבזים "רק" 181 דולר בשנה על מוצרי איפור. כלומר- מי שקונה את מוצרי האיפור של ריהאנה הסיכויים אומרים כי הוא מבזבז יותר כסף על איפור. מכוון שהמוצרים של "פנטי ביוטי" כולל מגוון של גוונים הם פונים לקהל רחב יותר של צרכנים, כך שיהיו שישנם הרבה יותר קונים פונטיציאלים לחברה של רירי מאשר לשל ג'נר. או במילים אחרות: תיזהרי קיילי, יש מלכת איפור חדשה בשטח.