
משתדרגים: צה"ל משפר את מתן השירות לחיילים
ביום א' האחרון, נפתח רשמית המוקד החדש של מרכז מופת, שנותן מענה בנושאים כספיים לכלל המשרתים בצה"ל. המטרה היא לצמצם את זמני ההמתנה ולשפר את מתן השירות. זקוקים לשירות בעניינים כספיים? בואו לקרוא לאן ניתן לפנות!
ביום א' האחרון נפתח רשמית המוקד החדש של מרכז מופת, במטרה להנגיש את קבלת המידע בנושאים כספיים לכלל המשרתים, לצמצם את זמני ההמתנה ולשפר את השירות. המוקד החדש מאחד תחת את מוקדי שכר הקבע והגמלאות, שכר האזרחים עובדי צה"ל, מילואים, שכר חיילי החובה, נופש, אשראי ומפקד לוחם.
עוד בערוץ על מדים של פרוגי:
- גיוס משפחתי: שלושת האחים שהתגייסו כחיילים בודדים
- משנה כיוון: מקריירה של פסנתרן לשירות של טייס קרבי
- דרך חדשה: החיים שאחרי השחרור מהצבא
מרכז מופת, הינו גוף באדף כוח האדם של צה"ל אשר אחראי לשכר ולכספים של צה"ל והמשרתים בו. מרכז זה הקים מוקד אינטרנטי, המנגיש את קבלת המידע בנושאים כספיים, כגון משכורות, החזרים ועוד, לכלל המשרתים בצה"ל. המוקד החדש, במספר הטלפון 03-679-2888, מאחד תחתיו את מוקדי שכר הקבע והגמלאות, שכר האזרחים עובדי צה"ל, מילואים, שכר חיילי החובה, נופש, אשראי ומפקד לוחם.
בעבר, היו מוקדים לכל אחד מהנושאים בנפרד, כלומר היה מוקד שהתעסק בשכר חיילי חובה ומוקד אחד שהתעסק בנופש. אך המוקד החדש שנפתח ביום א' האחרון, הוא רב שימושי ומאחד את תחתיו את כלל המוקדים, דבר המוריד את זמני ההמתנה ומאפשר שירות טוב יותר. דבר נוסף שנכנס במוקד החדש הוא פעילות יזומה. כלומר, יצירת קשר עם המשרתים בצה"ל ומתן עזרה והסברים בנושאי שכר ותקציבים.

הפעילות היזומה תתמקד במפקדים הלוחמים, "הצוות מוקם לא רק כדי להנגיש את המידע ללוחמים ולבנות זוגם, אלא גם כדי לזהות פערים, כמו הטבות וזכאויות שלא נוצלו, להתקשר ללוחמים ולעזור להם לממש את כל זכויותיהם", מספר סא"ל בורשטיין וקובע, "זה יהיה שירות VIP".
"עברנו ממודל של חלוקה ברורה לתחומים והתמקצעות ספציפית של המוקדניות, למודל שמתבסס על רב שימושיות", אומר רע"ן (ראש ענף) שירותי השכר והפרט, סא"ל (סגן אלוף) מרטין בורשטיין, ומסביר כי "הנציגים במוקד החדש יידעו לטפל בכל סוגי הפניות, ובהתאם לצורך נוכל להקצות יותר או פחות מוקדנים לתחום מסוים, וכך לצמצם משמעותית את זמני ההמתנה".

בין השינויים הבולטים במוקד החדש ניתן למנות את מרכז השליטה, שיהיה אחראי על הניתוב של המוקדנים, ויידע לשלוח תגבור ועזרה לנציג שמטפל בפנייה אחת יותר מדי זמן, וינתח אחת לחודש את השיחות, כך שהמוקד ימשיך להשתפר תוך כדי עבודה.
בנוסף למוקד הטלפוני, ניתן כיום לפנות למופת גם בדואר אלקטרוני וגם במסרון, ובעתיד, אומרים ביחידה, ניתן יהיה להשתמש גם בוואטסאפ. "המשרתים יכולים לפנות אלינו מתי שירצו ואיך שירצו, ואנחנו תמיד נהיה שם בשבילם", מבטיח סא"ל בורשטיין. "אנחנו הופכים את השירות למקצוע, וזו ללא ספק בשורה לכל החיילים".
הכתבה באדיבות אתר צה"ל
|