
לוגו מאניה: בתי האופנה הגדולים מגיעים לציפורניים
אחת המגמות החזקות בעולם האופנה בתקופה האחרונה היא הלוגואים, ואחרי שהתאהבתם בפריטים עליהם מתנוססים הסמלים של מותגי האופנה תתכוננו להתאהב בלוגואים גרסת הלק
לא תמצאו חובב אופנה שאין בבעלותו פריט עם לוגו של מותג אופנתי כלשהו. זה יכול להיות תיק, חולצה, סווטישרט או חגורה שעליהם מתנוסס לוגו של בית האופנה אהוב, העיקר שכולם יראו מאיפה השגתם את הפריט. אז אחרי שפריטי הלוגו כבשו את הארון שלכם, הגיע הזמן להכיר את השלב הבא באובססיית הלוגואים: לק לוגו.
עוד בערוץ האופנה של פרוגי:
- אינסטה פאשן: ליאנה עיון מחליפה סגנונות כל הזמן
- תתחילו לשנן: הצבעים החמים לאביב הקרוב
- היוש או ביוש: האיטגירלז מוכיחות כי הן שוות את התואר
לק הלוגו נצפה לראשונה בתצוגה של בית האופנה בלנסיאגה כאשר הדוגמניות עלו למסלול עם מניקור ועליו האות "B", שהיא כמובן אחד מסימני המותג. אלא שמהר מאוד התפתחה המגמה ואת הרשת מציפים עיצובי ציפורנים רבים עם לוגואים אופנתיים ובניהם כמובן גם של בלנסיאגה, בלק שהספיק להתפתח מאות בודדת לשם מלא.
הרשת מלאה בלקים עם לוגואים של מותגים שונים ובינהם לואי ויטון, מארק ג'ייקובס, ורסצ'ה, מייבלין ניו-יורק ומי שאמונה על רובם המוחלט של מראות הלוק הייחודים היא מומחית הציפורניים היפנית מיי קאוג'ירי.
מה דעתכם על לק הלוגו? ספרו לנו בתגובות!
|