
בעקבות הכוכבות: אלו מותגי האופנה הכי פופולריים ברשת
כשזה מגיע לאופנה למפורסמות ישנם כוח והשפעה רבים, ולא מעט מהחיפושים ברשת של בתי האופנה מגיעים בעקבות בגדים שנצפו על ידועניות. כעת מנוע החיפוש האופנתי Lyst חושף מי הם המותגים המחופשים ביותר ומי הן הכוכבות שגרמו לזה לקרות
כאשר כוכבת הוליוודית או בלוגרית אופנה משוויצה בפריט המעצבים החדש שלה בפוסט באינסטגרם, לא קשה לראות את עוצמת ההשפעה של הפוסט. אבל מהי המשמעות של ההשפעה הזו? חיפוש הפריט ברשת. ואכן, כאשר מפורסמות נצפות עם פרטי מעצבים יוקרתיים, אלו מחופשים ברשת בכמויות נרחבות, מה שהופך את בית האופנה שייצר את הפריט ליותר מחופש ופופלארי. במנוע החיפוש האופנתי Lyst חשפו את הנתונים העדכניים שלהם שמראים מי הם בתי האופנה הפופלארים ביותר ואילו כוכבות הפכו אותם לכאלו.
עוד בערוץ האופנה של פרוגי:
- סאמר טיים: דרגו את השמלה הלבנה הטרנדית של הקיץ
- אינסטה פאשן: לירון רביבו הכי יפה במראה הטבעי
- שחקו וגלו: מה הכי מתאים לכם לקנות בדיוטי פרי
המותג הצרפתי עתיר ההייפ "VETEMENTS" הוא אחד מן המותגים המככבים בראש רשימת המותגים המחופשים ביותר, זאת הודות לסווטישרט הלוגו שלו שהפך לסופר מדובר ב-2016, אז סלינה גומז נצפתה עם סווטשירט אדום עם הלוגו של המותג, מה שגרם לעלייה של כ-410 אחוזים בחיפושים אודות בית האופנה.
הלוגו של בית האופנה פנדי הוא אחד הלוגואים המדוברים של השנים האחרונות והוא ללא ספק הפך לאחד הטרנדים האהובים על הפאשניסטות בחודשים האחרונים. מי שסייעו לבאזז הגדול סביב הלוגו היו קיילי ג'נר ובתה סטורמי, שכן לאחר שג'נר פרסמה תמונה שלה לובשת שמלה עם הלוגו הידוע כשהיא מטיילת עם עגלת תינוקת עם פרינט תואם, הלוגו של פנדי קיבל רשמית את החותמת כי הוא טרנד חם ואכן, על פי הנתונים שנחשפו גרביונים עם הלוגו של מותג העל הם הפריטים המחופשים ביותר מבית האופנה. די מרשים כשמדובר בגרביונים במחיר מופרך של כ-250 דולרים.
בכל פעם שריהאנה לובשת בגד של המותג הרותח Off-White בתמונה אינסטגרמית החיפושים לגבי המותג מתרחבים משבוע לשבוע ב-37 אחוזים, כך שהיא בהחלט תרמה להפיכתו של Off-White למותג אופנתי מוביל. בנוסף, לאחר שרירי לבשה חולצה של המותג החולצה נצפתה במנוע החיפוש כ-3,000 פעמים תוך יומיים.
פראדה נמנה כאחד מבתי האופנה האייקונים והיוקרתיים ביותר כבר שנים ארוכות, לכן לא מפתיע לגלות כי גם תיק החגורה שלהם היה מבין הפריטים המחופשים ביותר במנוע החיפוש. לאחר שהבלוגרית הידועה קיארה פראני תועדה עם תיק החגורה של פראדה החיפושים אודותיו צמחו בכ-170 אחוזים.
רגע אחרי שטיילור סוויפט נצפתה עם סווטשירט ורוד ובולט של בלנסיאגה, בית האופנה הפך למחופש ביותר. נכון, בלנסיאגה הוא בית אפנה מדובר שקובע טרנדים ומעורר באזז לעיתים קרובות אך לאחר שסוויפט לבשה את הסווטישרט הורוד של מותג העל ראו במנוע החיפוש האופנתי כי כמות החיפושים של הסווטשירט צמחה ב-112 אחוזים תוך פחות מיומיים.
|