
הכי פולואו: 10 הכוכבים הכי נעקבים בתעשיית האופנה
כיום הרשתות החברתיות הוא משהו מאוד גדול עבור כולם. בעולם האופנה לאינסטגרם תפקיד חשוב וגדול בתעשייה וכמות העוקבים משפיעה על המעמד והעבודות שניתן לקבל. אלו מי שנכנסו לרשימת הבלוגרים הכי נעקבים באינסטגרם
האינסטגרם היא ללא ספק הרשת החברתית המשפיעה ביותר כשזה מגיעה לעולם האופנה, ובתעשייה היטבו להבין את השינוי שעבר הקהל האחרונות ולהתאים את עצמה אליו. לפי כך, מרבית ממובילי הדעה בעולם האופנה כיום הם בלוגרי אופנה ופאשניסטות, שמייצרים תוכן אופנתי רב השפעה עבור מיליוני העוקבים שלהם. הנה עשרת כוכבי האופנה הכי נעקבים באינסטוש.
עוד בערוץ האופנה של פרוגי:
- חברות הכי טובות: קיילי ג'נר והבסטי מוציאות קולקציית איפור
- לא רק כובע: כך תתלבשו כמו קים אור אזולאי
- היוש או ביוש: סתיו סטרשקו הוליוודית וספיר בן רובי מבלבלת
במקום העשירי: אלכסה צ׳אנג
צ׳אנג בת ה-34 בעלת חשבון אינסטגרם עם כשלושה מיליון עוקבים באינסטגרם. היא זכתה בפרס האופנה ומשמשת כמוזה למעצבים רבים וכפרזנטורית. הכוכבת הבריטית הגיעה למעמדה כדוגמנית תוך מספר שנים והפכה מהר מאוד לדמות מפתח בעולם האופנה והמוזיקה, כך שהיא מרשמה לעצמה לקחת כ-6,200 דולר לפסוט שיווקי.
במקום התשיעי: איימי סונג
איימי היא בלוגרית אופנה עם כמעט חמישה מיליון עוקבים באינסטגרם. בנוסף, היא מתחזקת ערוץ יוטיוב ומציגה את הדבר שהיא הכי אוהבת לעסוק בו -אופנה. אם עוד לא הספקתם להכיר אותה זה הזמן. עבור פוסט מומן, סונג גובה סכום של כ9,500 דולר. בקטנה.
במקום השמיני: פדז
שמו המלא של פדז הוא פרדריקו לאונרדו לוציה ומלבד העובדה שהוא נשוי לבלוגרית קיארה פראני הוא אחד מהראפרים המצליחים באיטליה, כך שמספר העוקבים שלו באינסטגרם עומד על מעל לשישה מיליון עוקבים.
במקום השביעי: מריאנו די ואיו
מריאנו בן ה-29 הוא בלוגר אופנה ופאשינסט. די ואיו בעל עסק אינטרנטי מצליח העוסק באופנה, כשבאתר שלו אפשר למצוא מגוון קטגוריות שעוסקות בלוקים וסטייל. מריאנו הוא פופולארי ברשתות החברתיות ואיתו גם שישה מליון עוקבים שעוקבים ושואבים ממנו השראה, כך שהוא לוקח עבור פוסט שיווקי קצת יותר מ-12 אלף דולר.
במקום השישי: קמילה קואלהו
קמילה היא אחת מבלוגריות האופנה הכי מצליחות בעולם, עם חשבון אינסטגרם שמונה כשבעה מיליון עוקבים ובנוסף היא אוחזת גם בליין אודמים מצליח שכולל עם מגוון אודמים צבעים יפים. קאלוהו לוקחת עבור פוסט שיווקי לא פחות מ-14 אלף דולר.
במקום החמישי: רוזי הנטינגטון וויטלי
רוזי אחת הדוגמניות המצליחות בעולם ויחד עם קריירת הדוגמנות שלה היא בעלת בלוג אופנה מאוד מצליח בו היא מציגה הדרכות איפור, סקירת מוצרי יופי והכי, חשוב מחנות שלה בה נמכרים אודמים ומוצרי טיפוח ואיכותיים.
במקום הרביעי: ג'אנלוקה ואצ׳י
הבלוגר המצליח, שהוא מיליונר איטלקי שבבעלותו חברה לייצור רכבי קראוון, מוכיח לנו שגיל זה רק מספר. חשבון האינסטגרם שלו צבר מעל ל-11 מיליון עוקבים והוא נוהג לעלות סרטונים ותמונות שצוברים מליוני צפיות וזוכים לפופולריות רבה.
במקום השלישי: קיארה פראני
פראני מוגדרת כבלוגרית האופנה מצליחה ברחבי העולם והיא ידועה בזכות חוש האופנה המאוד מפותח והלוק הייחודי שלה. קיארה בעלת 14 מיליון עוקבים באינסטגרם ולצד הבגדים היא מציגה בפיד שלה הזוגיות הנוצצת עם פדז, שגם הוא נמצא ברשימה ואת בנם ליאו. עבור פוסט שיווקי, פראני לוקחת כ-27 אלף דולר.
במקום השני: אמילי רטאייקאוסקי
הדוגמנית, השחקנית, הפעיל החברתית ואושיית הסטייל בת ב-27 אוחזת באינסטוש שמונה כמעט 20 מיליון עוקבים, ובנוסף היא מנהלת עסק של בגדי ים בעיצובה.
במקום הראשון: בלה חדיד
הסופרמודל המצליחה ללא ספק אחת הדוגמניות הגדולות ברחבי העולם. היא התחילה את דרכה בצל אחותה אחותה ג'יג'י, אך מהר מאוד היא הצליחה בזכות עצמה וקטפה פרוייקטים וקמפיינים נחשבים. לחדיד כמעט 20 מיליון עוקבים באינסטגרם עם הפיד המושלם, היא מרשה לעצמה לקחת 37 אלף דולר לפוסט שיווקי.