טובים השניים: שיתופי הפעולה האופנתיים הגדולים ביותר. צילום: Gettyimages.IL/Catwalking

טובים השניים: שיתופי הפעולה האופנתיים הגדולים ביותר

לכל מותג אופנה יש את הסגנון הייחודי לו, אך מה קורה כששני מותגים מחליטים לשתף פעולה וליצור פרוייקט יחד? הנה כמה משיתופי הפעולה הגדולים בין מותגי אופנה

שיתופי פעולה תמיד היו בינינו בגוון תחומים: מוזיקה, אמנות, אופנה ועוד. קיימים יוצרים מוכשרים במיוחד אשר יוצרים דברים נהדרים לבד, אך כששני מוחות שכאלה משתפים פעולה יחד, הם מסוגלים ליצור דברים מופלאים. בתחום האופנה אנחנו רואים כמה שיתופי פעולה חדשים בכל שבוע וחלקם בהחלט שווים דיבור, אז אספנו לכם חמישה משיתופי הפעולה שאנחנו זוכרים לטובה וכנראה שלא תשכחו בקרוב.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

Adidas x Jeremy Scott

אם הספקתם לשמוע על ג'רמי סקוט, מנהלה האומנותי של מוסקינו, אז אתם בוודאי יודעים שנועז זהו שמו השני. בשנת 2008 אדידס פנו לקוט על מנת ליצור דגם חדש בעיצובו, וכך נולד שיתוף הפעולה הצבעוני ביותר בעולם האופנה: סניקרס עם כנפיים? יש. נעליים בפרינט מנומר עם זנב מתפתל? יש. נעליים אשר את הלשונית מחליף דובון צעצוע? יש ועוד איך. פריטים משיתוף הפעולה המשיכו לצאת עד שנת 2015 ומאז אנחנו מחכים להפתעה הבאה. בינתיים, נצא לסיבוב שופינג בנעליים מכונפות.

Versace x H&M

בכל שנה מכריזה ענקית האופנה המהירה השוודית על שיתוף פעולה אקסקלוסיבי עם מותג על, ליצירת קולקציית קפסולה אשר חולקת את העיצובים הייחודים למותג העל יחד עם טווח המחירים הזול של H&M. רשת האופנה הספיקה לשתף פעולה עם מעצבים רבים ביניהם קנזו, בלמיין ואלכסנדר וונג,  אך שיתוף הפעולה הפופולרי מכולם היה עם בית האופנה האיטלקי ורסאצ'ה. בשנת 2011 הושקה קולקציית הקפסולה אשר כללה פריטים רועשים ויוקרתיים אשר מאוד מזוהים עם הסגנון של ורסאצ'ה, יחד עם פריטים יותר שקטים ומחוייטים.

Supreme x Louis Vuitton

שיתוף הפעולה בין מותג הסקייטינג הפופולרי סופרים לבין בית האופנה הענק לואי ויטון הוא ללא ספק אחד משיתופי הפעולה הפופולריים ביותר בשנים האחרונות. הוא הוצג לראשונה על מסלול התצוגה של לואי ויטון בפריז, בינואר 2017, כשקולקציית קפסולה שלמה אשר כללה תיקים, ביגוד ואקססוריז – כמעט כולם בגרסה עדכנית להדפס המונוגרמה של לואי ויטון, כזו שכללה עליה גם את הלוגו של סופרים. הפריט המבוקש ביותר בקולקציה היה ארגז אדום המכיל סקייטבורד ממותג, אשר תומחר במחירים לא שפויים כלל – מעל ל-70 אלף דולרים.

Fendi x Fila

אחד הטרנדים הבולטים ביותר בעונות האחרונות בקרב הפאשניסטות הוא הדפס המונוגרמה של פנדי. מותג העל בראשות קרל לגרפלד וסילביה ונטוריני הפך לאחד המבוקשים ביותר בזמן האחרון ועל הטרנד קפצו גם חברת הספורט המצליחה פילה, אשר לאחרונה העלתה את תצוגת האופנה הראשונה בתולדותיה. לאחר שצצו ברשת כמה גרסאות של לוגו משותף לשני המותגים הגדולים, חברו המותגים לשיתוף פעולה אשר מסתמן כקולקציית קפסולה של ביגוד ואקססוריז לגברים, נשים וילדים. 

Nike x Off White

מותג האופנה הצעיר של המעצב המבטיח וירג'יל אבלו אשר שוזר יוקרה באופנת רחוב סחף אחריו קהל מעריצים גדול ובשנת 2017 גם אנשי המפתח בנייקי ראו את הפוטנציאל ופנו לאבלו על מנת לשתף פעולה. אבלו, אשר ידוע באהבתו לשיתופי פעולה ועבודת צוות, הסכים לאלתר וכך נרקמה קולקציית "העשר": עשרה דגמי נעליים אייקוניים של נייקי, אשר עברו תחת יד הקסם העיצובית של אבלו. הקולקצייה תפסה פופולריות עם זוגות נעליים אשר נמכרות בחנויות סניקרס במעל ל-2000 דולר ושיתוף הפעולה ממשיך ובועט עד היום, עם השקות של נעלי לייפסטייל, לצד נעלי סקייטינג, ריצה ואפילו טניס.