
מלאכיות? השינויים בויקטוריה'ס סיקרט לא פותרים את הבעיה
חברת ההלבשה התחתונה הודיעה על מספר שינוים חדשים במותג, בהמשך ישיר לסערה סביב התצוגה האחרונה שלה. אלא שלמרות השינויים, שכחו בחברה דבר אחד גדול
תצוגת האופנה של ויקטוריה'ס סיקרט התקיימה בתחילת החודש כשבצידה סערה גדולה וטענות כי היא מיושנת ושולחת מסר שגוי, משום שהיא מציגה רק מודל גוף מסויים ורזה שאינו משקף את כלל האוכלוסייה. שיא הסערה היה כאשר סמנכ"ל השיווק של החברה אמר כי הוא אינו רוצה כי דוגמניות טרנסג'נדריות ודוגמניות במידה פלאס סייז יצעדו על המסלול הנחשק של התצוגה. השיח השלילי סביב המותג היה כה גדול שאף נשמעו בתעשיית האופנה קריאות לחרם על ויקטוריה'ס סיקרט, שגם ככה נמצאת בהפסדים בשנים האחרונות, כך שלאור הדרמות הכריזו בחברה על שינויים, אך אלו אינם מתייחסים לבעיה הגדולה של המותג כיום- חוסר הגיוון.
עוד בערוץ האופנה של פרוגי:
- שישי שמח: המבצעים החמים של הבלאק פריידי
- סולד אאוט: אלו הכוכבות שכולם רוצים ללבוש את הבגדים שלהן
- איזה יופי: הקולקציות החדשות של רשתות האופנה
חברת ההלבשה התחתונה הודיעה כי היא מחזירה אל המותג את בגדי הים שלה, שהיו מהאהובים והידועים בשוק עד ל-2016, אז הכריזו במותג כי הם יפסיקו למכור אותם בעקבות ירידה דרסטית במכירות ובנוסף לקאמבק של בגדי הים, הוכרז כי תחל מכירת משקפי שמש במסגרת החברה.
ההודעה על החזרתם של בגדי הים הגיעה בנוסף להכרזה על מנכ"ל חדש לחברה, שיכניס רוח חדשה לויקטוריה'ס סיקרט בימים סוערים אלו. בחברה הסבירו כי המטרות בהבאת המנכ"ל החדש היא שיווק, מיקום המותג, נדל"ן, והתמקדות במבחר של הסחורה על מנת לספק מוצרים וחוויות שיהדהדו עם נשים ברחבי העולם.

נכון, מדובר בצעד שרומז כי ויקטוריה'ס סיקרט מעוניינת להגיע לכל הנשים, אך הדרך לגיוון ולייצוג עוד ארוכה שכן לא הוכרזו שום שינויים משמעותיים בתחום המידות, כלומר הכנסה של מידות פלאס סייז לטווח המידות במותג, או שילובן את דוגמניות טרנסג'נדריות ודוגמניות פלאס סייז בקמפיינים או בתצוגות הידועות של החברה. אנחנו מצידנו נקווה שבמותג סופסוף יבינו כי הגיע הזמן להתקדם ולהגדיל את טווח המידות ומחכים ליום בו נראה דוגמניות פלאס סייז וטרנסג'נדריות על מסלול התצוגה של החברה.
|