למרות שט"ו בשבט: כך תימנעו מזוגיות יבשה. צילום: Shutterstock

למרות שט"ו בשבט: כך תימנעו מזוגיות יבשה

היום (ב') חוגגים את החג הירוק ביותר בשנה: ט"ו בשבט. למרות שבחג זה נהוג לאכול פירות יבשים, זה ממש לא אומר שגם הזוגיות שלכם צריכה להיות יבשה. כל הטיפים לשמירה על זוגיות רעננה

חג האילנות כבר כאן; ולכבוד החגיגה החלטנו לתת טיפים בהשראת החג: עזבו את הצימוקים והתמרים היבשים, כי ממש לפניכם טיפים טריים לשמירה על הזוגיות שלא תהפוך משעממת או יבשה - כמו הפירות היבשים המסמלים את החג. חג שמח!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הפתעה!

מפחדים שמערכת היחסים בדרך ללהפוך למשעממת? אל דאגה! כל שעליכם לעשות הוא להשתמש באלמנט ההפתעה: הפתיעו את בני זוגכם במתנה קטנה, בשלו ארוחה טעימה או הזמינו אותם לסרט - ההפתעות הקטנות הללו ישאירו את ההתלהבות בזוגיות ויגרמו לשגרה המשעממת להישאר מאחור.

הודעה רומנטית

כשאתם לבד, שלחו הודעה רומנטית לבן או בת הזוג והראו להם שהם תמיד במחשבותיכם: ״אני אוהב/ת אותך״, ״התגעגעתי אליך״ או סתם אימוג׳י עם לבבות בעיניים לגמרי יעשו את העבודה וישמרו על הרומנטיקה. אז, למה אתם מחכים? לחצו כבר Send!

© צילום: Shutterstock

צאו לבלות!

ברוב המקרים, אחרי תקופה של זמן מה ביחד, אין כוח להתארגן ולצאת לבלות - ומה התוצאה? התבטלות זוגית בבית. שלא תבינו אותנו לא נכון, אנחנו ממש לא נגד; אבל זכרו: ככל שתצאו לבלות בדייטים ובמקומות מקוריים יותר, כך הקשר יהיה יותר מעניין וחדשני.

דאבל דייט

לבלות את זמנכם עם זוגות אחרים יכול לעשות לכם רק טוב: אם יש זוג שמנהל מערכת יחסים בריאה, המבוססת על ערכים הדומים לשלכם - דאבל דייט הוא הדבר בשבילכם! לבשו משהו חמוד, בחרו פעילות כיפית לכולכם וצאו לבלות!

© צילום: Shutterstock

מטרה משותפת

קחו לעצמכם רגע ומצאו לכם מטרה משותפת ששניכם רוצים להשיג: זה יכול להיות ציון במבחן, יעד ספורטיבי שתרצו להגיע אליו או אפילו חיסכון כסף למען חופשה זוגית. שיתוף הפעולה למען השגת המטרה יגרום לכם להרגיש כצוות ויתן לכם נושאי דיבור חדשים שעליכם לעשות יחד. בהצלחה!