גל גדות היא הפרזנטורית החדשה של HOT. צילום באדיבות HOT

גל גדות היא הפרזנטורית החדשה של HOT

לא רק באירוויזיון: גל גדות חוזרת לככב במסכים הישראלים והפעם כפרנזטורית של חברת הכבלים המצליחה

רגע אחרי שנודע כי היא תקח חלק באירוויזיון בישראל, חברת HOT הודיעה הבוקר (ד'), כי היא משיקה שפה פרסומית חדשה, בהובלתה של הכוכבת הישראלית הבינלאומית גל גדות. הקמפיין החדש בכיכובה יהיה תחת המסר ״גאווה ישראלית״.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

במסגרת הקמפיין, גל גדות, המהווה מקור גאווה למדינה כולה, תספר את סיפור המותג יחד עם כוכבי הסדרות הפופולריות של החברה. הסלוגן החדש שיוביל את הקמפיין יהיה "There’s No Place Like HOT".

© Kevin Winter/gettyimages_IL

במסגרת שיתוף הפעולה, גל תוביל שורת קמפיינים לחברה והקמפיין יצולם בישראל בשפת המותג החדשה. בקמפיין הראשון ישתתף גם שלום מיכאלשווילי בתפקיד אורח, בדמות האהובה "זינה".

גל פועלת במסגרת חברת  "Pilot Wave Motion Pictures", בבעלות ירון ורסנו וגל גדות, אשר עומדת בין היתר מאחורי Hedy Lamar, ו-My Dearest Fidel, בנוסף תעלה על המסך הגדול בתפקידה כ"וונדר וומן" בסרט "WONDER WOMAN 1984" שיעלה לאקרנים בקיץ 2020, תככב גם בסרט "Red notice" אשר צפוי לעלות לאקרנים בסתיו 2020. בנוסף לזה, בסתיו, היא תתחיל להפיק את הרימייק של "מוות בנילוס" מבית FOX, לצד קנת בראנה שיביים.

© צילום באדיבות HOT

גל גדות אמרה על המהלך: ״אני שמחה לייצג את HOT בישראל. אני מרגישה שמתקיים בינינו חיבור סביב ערכי החדשנות, היצירה, והגאווה בישראליות שלנו ובמה שאנחנו מייצגים"

תגיות