
התעשייה השפיעה: קמפיינים ללא פוטושופ
חברת האופנה Aerie העולמית פרסמה תמונות של דוגמניות שלא עברו עיבוד תמונה בפוטושופ. מדובר למעשה בחברת בת של "אמריקן איגל", שמשווק הלבשה תחתונה לנשים ולנערות בגילאי 15 עד 21. התמונות שפורסמו הן מתוך קולקציית האביב-קיץ 2014, בו מראים דוגמניות שלא עברו ליטוש בכלל
ללא פוטושופ. חברת האופנה העולמית Aerie פרסמה תמונות של דוגמניות שלא עברו עיבוד תמונה. למעשה מדובר בחברת בת של "אמריקן איגל" המשווק בין השאר הלבשה תחתונה לנשים ולנערות בגילאי 15 עד 21.
עוד במדור האופנה והלייף סטייל של פרוגי:
• פאסון זה אסון? הקולקציה של קסטרו
• טרנד הקטיפה כובש את ישראל בסערה
• אז מי היא בעצם בת'אני נואל מוטה?
במהלך ראיון מיוחד בתכנית הבוקר הפופולרית "בוקר טוב אמריקה" התחייבה החברה שהם מתכוונים לפרסם תמונות ללא שימוש בפוטושופ, כשהיא הראתה דוגמניות מכל סוגיהן תחת הכיתוב "אמיתי זה סקסי", אך יחד עם זאת, הן הציגו את הדוגמניות הכי יפות עם איפור, תאורה מדויקת ותנוחות מושלמות.
במסגרת הקידום, החברה הריצה קמפיין אינסטגרם, בדומה לפעילות המגניבה שאנחנו עשינו, כאשר החברה כל פעם העלתה את האנשים שלדעתה הם "הכי אמיתיים". אחת הדוגמניות המופיעות בקמפיין סיפרה בראיון ל-"ELLE מגזין", שהיא כן מעדיפה את עצמה עם פוטושופ: "אני אוהבת לראות את עצמי עם קצת ריטוש. אני מתכוונת, כל אדם נורמלי הוא מעט חסר ביטחון על דברים קטנים בגוף שלו, ואתה יכול למצמץ ופוף זה נעלם, זה נהדר".
כזכור, רק לאחרונה חשפנו אתכם לסרטון חדש שמראה את כוחו הבלתי מעורער של עיבוד התמונה בפוטושופ שאפשר לעשות לדוגמניות. אילו דברים אתם שואלים? דברים בסגנון - הלבנת והשחרת שיניים, הבהתרת עור וכן שינוי צבע העיניים.
YOU - אתם חושבים שעדיף פוטושופ?
|