
טיפוח מארץ השמש העולה: הביוטי היפני חוזר בגדול
קיי-ביוטי ביוש, ג'יי-ביוטי היוש: לאחר שהטיפוח הקוריאני כבש את העולם המערבי, כעת הגיע גם תורו של הביוטי היפני להשתלט לנו על הטרנדים ועל הרגלי הטיפוח היום-יומיים
הרגלי טיפוח קוריאניים רבים הפכו לחלק מהשגרה שלנו בשנים האחרונות: ממסכות שפתיים, קרמים מחומרים ייחודיים ועוד – הביוטי הקוריאני משך את כל תשומת הלב המערבית לכמה שנים, אך נראה שמוצרים יפניים חוזרים למרכז הבמה לשנת 2018.
עוד בערוץ האופנה של פרוגי:
- כוכבים ושושנים: הלוקים של טקס הגראמי 2018
- אינסטה פאשן: שי רון הרגישה כלה ליום אחד
- מלכת האיפור החדשה: ריהאנה בדרך לעקוף את קיילי ג'נר
ישנם מותגי טיפוח יפניים רבים אשר אהובים במיוחד על העולם המערבי: משיסיידו, SK-II ועד לשו אומורה, אך בשנים האחרונות נראה כאילו הם פינו את אור הזרקורים למגוון המותגים והטרנדים אשר מקורם בסיאול שבדרום קוריאה. אף על פי כן, נראה כי השנה מותגים יפנים עומדים לקבל שוב את הכבוד אשר מגיע להם.
המאפרת ומייסדת המותג "ביוטי-מארט" מילי קנדל, החליטה לחקור את התופעה."יש איזו פשטות להרגלי טיפוח יפנים שנמצאת בדיוק באמצע הדרך בין הרגלי הטיפוח המערביים שלנו והרגלי טיפוח קוריאנים" אמרה קנדל למגזין "ווג" הבריטי והמשיכה: "היפנים משתמשים בפחות מוצרים בצורה מתודית ומשתמשים במסאז'ים וטיפולי פנים כדי להשיג את מראה העור הטוב ביותר. בשנים האחרונות אנחנו יותר ויותר מקדמים ומאמצים להרגלי היום-יום את השיטות האלו, אשר מקורם במזרח הרחוק." אנה מארי סולווי, שותפתה של מילי, אף מרחיבה: "השיטות הקוריאניות הן מאוד מוגזמות ופוטוגניות – עור זכוכית, מוצרים צבעוניים צבעוניים בעלי פורמולות מורכבות. לעומת זאת, הגישה היפנית לטיפוח היא מסורתית יותר, שקטה ובעלת יוקרה בוגרת ומתונה, אשר מתוחזקת על ידי מסורת טיפוח ארוכת שנים."
