סוף שבוע רגוע: פעילויות זוגיות לשישי-שבת. צילום: Fotolia

סוף שבוע רגוע: פעילויות זוגיות לשישי-שבת

כבר עשיתם את הכל וכבר הייתם בכל המקומות - מה עושים בסופ"ש הזה? אולי אנחנו נוכל לזרוק לכם איזו עצם שתאיר לכם את האווירה יותר מנרות שבת

סוף השבוע הוא ההזדמנות הטובה ביותר לשים לרגע את החיים על הולד ופשוט להירגע ולהנות - ומה טוב בשניים. לפניכם מספר דברים מהנים שתוכלו לעשות עם בן או בת הזוג שלכם בשישי או שבת הקרובים.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

טיול על חוף הים

אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל אותנו הים מאוד מרגיע ואין כמו הליכה על החוף בערב חמים, מלווה בבריזת הגלים. אם תרצו, תוכלו אפילו לשכשך את הרגליים במים. כיף!

© Fotolia

התנחלות ביתית ומשחקי חברה

דמיינו סיטואציה: אתם, בן או בת הזוג, חדר ממוזג ומלא משחקים שאהבתם לשחק כשהייתם קטנים. משחקים נוסטלגיים ובעיקר התנתקות מהמסכים, יגרמו לכם לשים לרגע את המציאות בצד ולהיות רק שניכם, זה עם זו.

© צילום: fotolia

ביקור משפחתי

אחת המשפחות שלכם מתאספת ליום או ערב משותף או לארוחת שישי? מוש! זה בדיוק הזמן לגבש אותם עם אהוב/ת ליבכם. חוץ מהעובדה שהדבר יקרב בינכם, זו עשויה להיות חוויה מאוד מעניינת ומאתגרת שתוסיף קצת אקשן.

משפחה
משפחה © צילום: shutterstock

מסעדת קונספט שטרם ביקרתם בה

"אבל מה, שוב לאכול?" - פחות, יותר לחוות. מסעדת קונספט, תקלע או לא תקלע לטעם של שניכם, היא יותר בילוי מאשר ארוחה. חשבו על כיוון שמעולם לא דמיינתם על לחשוב עליו ופשוט לכו על זה. גם אם לא יהיה טעים, זו לא חוויה שתישכח מהר.

© fotolia

שיט בירקון

"אפשר ללכת לירקון ולשוט שם בסירה", למה לא ליישם את הטיפ מהשיר, בעצם? סירת פדלים בנחל המרגיע של הירקון, העצים הירוקים והשמיים הפתוחים יגרמו לאווירת שבת להיות מושלמת יותר מאי פעם. תוכלו אחר כך גם לבקר בפארק עצמו ולהינות מאוויר צח.

© gettyimages